
-
O škole
-
Dokumenty
-
Znělka školy
-
Kontakty
-
Přijímací řízení
-
Projekt ZUŠ
-
ZUŠKA? ZUŠKA!
-
FOTOGALERIE
-
Jsme na Facebooku
-
Ochrana osobních údajů (GDPR)
Miniseriál - rozhovory s úspěšnými žáky II
Barbora Matějová - přijata na konzervatoř Olomouc /příčná flétna/,
Markéta Sedláčková - její učitelka /ZUŠ-UB/
M.S.: Kdo tě přivedl k hudbě a jaké jsou tvé hudební kořeny?
B.M.: Hudbě jsem se začala věnovat v mateřské škole, kde jsem pod vedením paní ředitelky začala spolu s ostatními dětmi hrát na zobcovou flétnu. Moc mě to bavilo a tak jsem ve hře pokračovala i na škole základní. V šesté třídě jsem potom začala hrát na flétnu příčnou. Letos to vyvrcholilo přijetím na konzervatoř a tak se od září budu kromě příčné flétny učit hrát také na klavír.
M.S.: Kolik volného času ti zabere hudba a jaké máš další koníčky?
B.M.: Hudba zastává většinu mého volného času. Až do talentových zkoušek jsem cvičila častokrát až půl čtvrté hodiny denně a věnovala se také nauce. Teď už je to trošku kratší doba, ve zbytku svého volného času se věnuji četbě knih, sportu, výtvarné tvorbě či péči o domácí miláčky.
M.S.: Proč ses rozhodla jít na konzervatoř a o jakých dalších školách jsi uvažovala?
B.M.: Hra na flétnu mě moc baví a proto bych se jí chtěla věnovat i v budoucnu. V případě nepřijetí na konzervatoř bych šla pravděpodobně na gymnázium.
M.S.: Kdo a jak ti pomáhal s přípravou k přijímacím zkouškám?
B.M.. K talentovým zkouškám mě připravila paní učitelka Sedláčková společně s panem učitelem Lekešem. jsem jim za to moc vděčná. Hodně mi pomohla také podpora mojí rodiny a radost mých blízkých z každého mého úspěchu.
M.S.: Máš nějaké profesní cíle?
B.M.: V budoucnu bych se chtěla stát učitelkou hudby na ZUŠ. Právě proto, abych mohla svým budoucím žákům poskytnout kvalitní vzdělání, se hlásím na konzervatoř. Už teď se do školy moc těším.