
-
O škole
-
Dokumenty
-
Znělka školy
-
Kontakty
-
Přijímací řízení
-
Projekt ZUŠ
-
ZUŠKA? ZUŠKA!
-
FOTOGALERIE
-
Jsme na Facebooku
-
Ochrana osobních údajů (GDPR)
Kriteria přijímacího řízení
KRITÉRIA PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ
HUDEBNÍ OBOR:
rytmus
- schopnost tleskáním reprodukovat 5 rytmických modelů v taktu 2/4, 3/4 a 4/4 taktu
- pochodování nebo tleskání do rytmu hrané ukázky
sluchové cvičení
- rozpoznání směru melodie
- určení vyššího a nižšího tónu, a slabšího a silnějšího
- určení chyby v melodii známé písně
zpěv písně
- libovolná píseň
VÝTVARNÝ OBOR
na základě předložení 5 domácích výtvarných prací (ne prací ze školy)
- zralost výtvarného projevu (schopnost ztvárnit figuru, přírodu, pohyb, děj, využití formátu, rukopis)
- osobitý, individuální přístup k tématu, obohacení o vlastní nápady, fantazii, množství detailů
TANEČNÍ OBOR
rytmus
- rytmické, hudební a prostorové cítění (vytleskávání, běh, chůze v prostoru)
sluchové cvičení
- určení vyššího a nižšího tónu, a slabšího a silnějšího
fyzické předpoklady dítěte
- zjištění základních pohybových dovedností a fyzické předpoklady pro tanec (obratnost, celková pohyblivost, pohybová koordinace, pohybový rozsah, případně rozsah pohybu v kyčelních kloubech, pružnost páteře)
LITERÁRNĚ - DRAMATICKÝ OBOR
řečové dovednosti
- komunikativnost, správná artikulace hlásek
herecká a pohybová etuda (podle věku uchazeče)
- pohybové dispozice (dítě se volně a spontánně pohybuje v prostoru, svůj pohybový projev přizpůsobuje motivacím, které učitel zadává)
Aktuálně ze ZUŠ
všechny aktuality